Thursday, July 20, 2006

First week at SITI

Hari ni hari keempat kat SITI cyberjaya.. SITI apa tu? Siti Nurhaliza ke? bukan.... SITI is stand for Shell Information Technology International. Itu pun kalau betullah.. Ni tempat keje baru hehee...... So hari ni mcm biasalah aku buat online training berkenaan Service Center dan ITIL... Bercerita pasal ITIL ni betul2 memenatkan kepala otak aku nak membaca dan jawab soalan2 test. Pening gak kepala dah tua2 ni nak menghafal fact.. kalau coding linux boleh lah.... Contoh2 ITIL process yg aku buat mcm kat bawah ni

Incident Managment process

Aku pun sebenarnya tak faham sgt benda ni. SO main belasahlah. In order aku nak start keje kena complete semua module dlm ITIL ni. Semuanya ada 10 module. Itu baru ITIL belum yg lain2 lagi. So nanti aku sambung k............... nak sambung membaca

0 Comments:

Post a Comment

<< Home